Portfolio

راهکار کنترل دما و رطوبت سالن پرورش قارچ

در سالن های پرورش قارچ به شرایط مختلفی برای رشد و حداکثر بودن بهره وری احتیاج است، تولیدکنندگان حرفه‌ای پرورش قارچ معتقد هستند که  کنترل دمای سالن پرورش قارچ مهمترین عامل است؛ دما در هر مرحله از پرورش قارچ دامنه ی خاصی دارد پس تنظیم دمای سالن قارچ ضرورت دارد.

دما  بر درصد برداشت محصول، کیفیت محصول، شیوع و انتقال برخی از بیماری‌ها و یا حتی ناهنجاری‌های قارچی موثراست، در مراحل بعد از برداشت و ضدعفونی کردن سالن های پرورش قارچ نیز تنظیم دمای سالن قارچ  برای پرورش دهندگان اهمیت دارد.

چگونه از مناسب بودن دمای سالن قارچ خود مطمئن شویم؟ 

محصولات کنترل دما و رطوبت سالن پرورش قارچ پاناک:

با راهکار کنترل دما و رطوبت سالن پرورش قارچ پاناک شما میتوانید در هر لحظه با چک کردن نمودارها در اپلیکیشن پاناک متوجه شوید که دوره های زمانی که برای خاموش و روشن کردن فن ها استفاده میکنید مناسب است یا خیر ، دمای سالن پرورش قارچ خود را کنترل نمایید و در صورت عبور دما از آستانه های مجاز از اپلیکیشن پاناک پوش نوتیفیکیشن دریافت کنید و یا از طریق اس ام اس از آخرین تغییرات باخبر شوید.

اجزای اصلی این راهکار پایشگر دما و رطوبت پاناک و ماژول اس ام اس پاناک هستند.

شما می توانید در هر لاین سالن پرورش قارچ خود یک دستگاه مانیتورینگ دما و رطوبت قرار دهید. تمامی پایشگرها بدون نیاز به کابل کشی و به وسیله اتصال وای فای به یک مودم اینترنت وای فای متصل می شوند (نیازی به مودم و یا درگاه خاصی وجود ندارد و سیستم های پاناک با هر مودم وای فای سازگاری دارند). همچنین تمامی پایشگرها از طریق وای فای به ماژول اس ام اس متصل می شوند (بدون هیچ نیازی به تنظیمات، تنها با روشن کردن ماژول اس ام اس تمامی دستگاه ها به آن متصل می شوند) تا در صورت قطع برق یا اینترنت شما همچنان از آخرین شرایط محیط باخبر باشید.

پایشگر دما و رطوبت پاناک در گلخانه
پایشگر دما و رطوبت پاناک

ما در راهکار پایش دمای سالن پرورش قارچ پاناک تمامی شرایط مانند قطع برق، قطع اینترنت، عدم آنتن دهی مناسب در محل، شرایط سخت و واقعی سالن های پرورش را پیش بینی کرده ایم و طراحی محصولاتمان بر این مبناست.

مبنای طراحی محصولات ما نیازهای مشتریان ماست

پس اگر شرایط خاصی دارید که فکر می کنید راهکار پایش دمای سالن پرورش قارچ پاناک مشکل شما را حل نمیکند، بسیار خوشحال می شویم که آن را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت در بازطراحی محصولاتمان آن را لحاظ کنیم.برای آشنایی بیشتر با محصولات و نحوه کار آن ها می توانید به صفحه محصولات پاناک مراجعه فرمایید.

برای دریافت اطاعات بیشتر، مشاوره ی رایگان و سفارش میتوانید

با ما تماس بگیرید

با پاناک بیشتر آشنا شوید:

دسته بندی ها
has been added to the cart. View Cart