Portfolio

راهکار هوشمند سازی اتاق سرور پاناک

در اتاق های سرور و محیط های نگهداری تجهیزات مخابراتی به دلیل وجود سرور، سوئیچ، روتر و غیره پایش و کنترل هوشمند دما و رطوبت موضوع بسیار مهم و حساسی است. همچنین به دلیل اهمیت بالای پایداری در این فضاها پایش مداوم ورودی های مختلف برق از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
تغییرات پیش‌بینی نشده دما قطع برق و دیگر خطرات در این محیط ها می تواند ضرر های سنگین و جبران ناپذیر به ما وارد سازد.
 

دما و رطوبت استاندارد اتاق سرور :

دمای مناسب برای اتاق سرور باید بین ۱۸ تا ۲۷ درجه سانتیگراد یا ۶۴-۸۰ درجه فارنهایت است.

رطوبت مناسب برای اتاق سرور نیز بین ۴۰٪ و ۶۰٪ است

وجود سیستم مانیتورینگ هوشمند اتاق سرور برای پایش و کنترل هوشمند اتاق سرور (دما، رطوبت و قطع و وصل برق) می تواند از آسیب ناشی از این اتفاقات به تجهیزات جلوگیری بکند. همچنین با دسترسی به داده های ثبت شده از دما در نقاط مختلف این محیط ها، می توان برنامه ریزی و طراحی بهتری در آینده برای بهینه سازی شرایط محیطی داشت.

محصولات هوشمند سازی اتاق سرور پاناک:

با راهکار هوشمند سازی اتاق سرور پاناک می توانید در هر لحظه دما، رطوبت و جریان های برق ورودی اتاق سرورتان را مشاهده بفرمایید و در صورت عبور دما یا رطوبت از آستانه های مجاز یا قطع برق، از اپلیکیشن پاناک پوش نوتیفیکیشن دریافت کنید و یا از طریق اس‌ام‌اس از آخرین تغییرات باخبر شوید.

اجزای اصلی راهکار هوشمند سازی اتاق سرور دستگاه مانیتورینگ اتاق سرور پاناک و ماژول اس ام اس پاناک هستند

 پایشگر اتاق سرور پاناک دارای سنسور دما(یا سنسور دما و رطوبت) و سه سنسور تشخیص قطع و وصل برق ایزوله برای سه فاز برق است. ارتباط این دستگاه از طریق شبکه وای فای برقرار می شود و به صورت مداوم وضعیت دما و رطوبت و برق ورودی را به سرور مرکزی پاناک ارسال می کند و این اطلاعات به راحتی بر روی اپلیکیشن پاناک در هر زمان و مکانی قابل دسترسی خواهند بود.

این دستگاه با اتصال به اینترنت قابل استفاده خواهد بود و برای مشاهده نتایج ارسالی آن نیاز به آی‌پی استاتیک نیست. همچنین این دستگاه دارای امکان اتصال تعداد بیشتر سنسور و سنسورهای سفارشی(تشخیص دود، نشت آب و…) بر اساس درخواست مشتریان برای راحتی کنترل هوشمند اتاق سرور را دارد. همچنین پایشگرهای اتاق سرور پاناک می توانند از طریق وای فای به ماژول اس ام اس متصل شوند (بدون هیچ نیازی به تنظیمات، تنها با روشن کردن ماژول اس ام اس تمامی دستگاه ها به آن متصل می شوند) تا در صورت قطع برق یا اینترنت شما همچنان از آخرین وضعیت دما و رطوبت فضاهایی که برای شما اهمیت دارند با خبر باشید.

همان طور که توضیح دادیم ما در راهکار مانیتورینگ هوشمند اتاق سرور پاناک تمامی شرایط مانند قطع برق، قطع اینترنت، عدم آنتن دهی مناسب در محل و … را پیش بینی کرده ایم و طراحی محصولاتمان بر این مبناست.

مبنای طراحی محصولات ما نیازهای مشتریان ماست

پس اگر شرایط خاصی در اتاق سرور خود دارید که فکر می کنید راهکار هوشمند سازی اتاق سرور پاناک مشکل شما را حل نمی کند، بسیار خوشحال می شویم که آن را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت در بازطراحی محصولاتمان آن را لحاظ کنیم. برای آشنایی بیشتر با محصولات و نحوه کار آن ها می توانید به صفحه محصولات پاناک مراجعه فرمایید:

برای دریافت اطاعات بیشتر، مشاوره ی رایگان و سفارش میتوانید

با ما تماس بگیرید.

با پاناک بیشتر آشنا شوید:

دسته بندی ها
has been added to the cart. View Cart