Portfolio

راهکار کنترل دمای استخر پرورش ماهی

در استخر های پرورش ماهی کنترل کیفیت آب برای بهره وری و عملکرد صحیح بسیار مهم می باشد.آلودگی آب اولین عامل خسارات مالی در بازار است. در نتیجه کنترل پارامترهای کیفیت آب(مثل کنترل دمای استخر پرورش ماهی) به منظور افزایش کیفیت و بهره وری و همچنین کاهش هزینه ها و افزایش سود بوده است. داشتن اطلاعات در مورد پارامترهای کیفیت آب در استخرهای پرورش ماهی این امکان را به پرورش دهندگان ماهی می دهد که بنوانند تاسیسات خود را به روشی بهبود یافته و موثرتر انجام دهند و روندهای داخلی خود را تسریع کنند.

یکی از پارامتر های مهم قابل اندازه گیری دمای اب است. دمای آب در طول سال،ماه و حتی در طول شبانه روز در حال تغییر است، ماهی ها برای زندگی به دماهای خاصی نیاز دارند تغذیه و رشد و متابولیسم بدن تحت تاثیر دمای محیط قرارمیگیرند. از طرفی با افزایش دما، نیاز ماهی به اکسیژن نیز افزایش پیدا میکند پس مانیتورینگ و کنترل دمای استخر پرورش ماهی بسیار مهم است.

محصولات مانیتورینگ دمای استخر پرورش ماهی پاناک:

با راهکار کنترل دمای استخر پرورش ماهی پاناک میتوانید در هر لحظه دمای استخرها و حوضچه های پرورش ماهی  را مشاهده نمایید و در صورت عبور دما از آستانه های مجاز از اپلیکیشن پاناک پوش نوتیفیکیشن دریافت کنید و یا از طریق اس ام اس از آخرین تغییرات باخبر شوید

به این شکل که در هر مکانی که نیاز به پایش دما وجود دارد (مانند استخر های پرورش ماهی) یک پایشگر دمای استخر پرورش ماهی قرار می گیرد و تمامی پایشگرها بدون نیاز به کابل کشی و به وسیله اتصال وای فای به یک مودم اینترنت وای فای متصل می شوند (نیازی به مودم و یا درگاه خاصی وجود ندارد و سیستم های پاناک با هر مودم وای فای سازگاری دارند)

سنسور دمای ضد آب پاناک
سنسور پایشگر دما به این صورت درون آب قرار میگیرد

تمامی پایشگرها از طریق وای فای به ماژول اس ام اس متصل می شوند (بدون هیچ نیازی به تنظیمات، تنها با روشن کردن ماژول اس ام اس تمامی دستگاه ها به آن متصل می شوند) تا در صورت قطع برق یا اینترنت شما همچنان از آخرین وضعیت دما فضاهایی که برای شما اهمیت دارند با خبر باشید. این ویژگی مشکلات آنتن دهی و آسیب دیدگی دستگاه را رفع خواهد کرد ضمن اینکه دقت اندازه گیری دما را نیز به حداکثر خواهد رساند.

مبنای طراحی محصولات ما نیازهای مشتریان ماست

پس اگر شرایط خاصی دارید که فکر می کنید راهکار مانیتورینگ دمای استخر پرورش ماهی پاناک مشکل شما را حل نمی کند، بسیار خوشحال می شویم که آن را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت در بازطراحی محصولاتمان آن را لحاظ کنیم. برای آشنایی بیشتر با محصولات و نحوه کار آن ها می توانید به صفحه محصولات پاناک مراجعه فرمایید.

دمای مناسب برای استخر های پرورش ماهی :

دمای مناسب برای استخر پرورش ماهی های آب سرد ۱۲ تا ۱۶ درجه سانتیگراد است

دمای مناسب برای استخر پرورش ماهی های آب گرم ۱۸ تا ۲۵ درجه سانتیگراد است

برای دریافت اطاعات بیشتر، مشاوره ی رایگان و سفارش میتوانید

باما تماس بگیرید

با پاناک بیشتر آشنا شوید:

دسته بندی ها
has been added to the cart. View Cart