Portfolio

راهکار کنترل دمای اتاق نوزاد پاناک

در اتاق نوزادان به علت حساسیت بالای حفظ سلامت نوزاد  کنترل دما و رطوبت اتاق مهم و حساس است. وجود سیستمی هوشمند برای مانیتورینگ دما و رطوبت می تواند بسیاری از مشکلات و ناراحتی های نوزادان را برطرف کند و همچنین امکان بوجود آوردن شرایط مطلوب برای کودکان و نوزادان را فراهم آورد.

با راهکار کنترل دما و رطوبت اتاق نوزاد پاناک می توانید در هر لحظه دمای اتاق فرزند خود را مشاهده نمایید و  دمای مناسب برای اتاق نوزاد را تنظیم کنید و در صورت عبور دما یا رطوبت از آستانه های مجاز از اپلیکیشن پاناک پوش نوتیفیکیشن دریافت کنید و یا از طریق اس ام اس از آخرین تغییرات باخبر شوید.

محصولات مانیتورینگ دما و رطوبت اتاق نوزاد پاناک:

دما و رطوبت مناسب اتاق نوزاد :

دمای مناسب اتاق نوزاد باید چیزی بین ۶۸ تا ۷۲ درجه فارنهایت باشد که برابر با ۲۰ تا ۲۲ درجه سانتیگراد است.

همزمان با کنترل دمای اتاق نوزاد، تنظیم درصد رطوبت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بدین منظور رطوبت مناسب اتاق نوزاد در حدود ۴۰ تا ۵۵ درصد است.

اجزای اصلی این راهکار پایشگر دمای پاناک (یا پایشگر دما و رطوبت پاناک) و ماژول اس ام اس پاناک هستند.

به این شکل که  پایشگر دما در اتاق کودک  قرار می گیرد ، تمامی پایشگرها بدون نیاز به کابل کشی و به وسیله اتصال وای فای به یک مودم اینترنت وای فای متصل می شوند (نیازی به مودم و یا درگاه خاصی وجود ندارد و سیستم های پاناک با هر مودم وای فای سازگاری دارند)

همچنین تمامی پایشگرها از طریق وای فای به ماژول اس ام اس متصل می شوند (بدون هیچ نیازی به تنظیمات، تنها با روشن کردن ماژول اس ام اس تمامی دستگاه ها به آن متصل می شوند) تا در صورت قطع برق یا اینترنت شما همچنان از آخرین وضعیت دما و رطوبت فضاهایی که برای شما اهمیت دارند با خبر باشید. این ویژگی مشکلات آنتن دهی و آسیب دیدگی دستگاه را رفع خواهد کرد ضمن اینکه دقت اندازه گیری دما را نیز به حداکثر خواهد رساند

همان طور که توضیح دادیم ما در راهکار کنترل دما و رطوبت اتاق نوزاد پاناک تمامی شرایط مانند قطع برق، قطع اینترنت، عدم آنتن دهی مناسب در محل، نیاز به اندازه گیری دمای محیط و … را پیش بینی کرده ایم و طراحی محصولاتمان بر این اساس است.

مبنای طراحی محصولات ما نیازهای مشتریان ماست

پس اگر شرایط خاصی دارید که فکر می کنید راهکار پاناک مشکل شما را برای تنظیم دما و رطوبت مناسب اتاق نوزاد حل نمی کند، بسیار خوشحال می شویم که آن را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت در بازطراحی محصولاتمان آن را لحاظ کنیم. برای آشنایی بیشتر با محصولات و نحوه کار آن ها می توانید به صفحه محصولات پاناک مراجعه فرمایید.

برای دریافت اطاعات بیشتر، مشاوره ی رایگان و سفارش میتوانید

با ما تماس بگیرید

با پاناک بیشتر آشنا شوید:

دسته بندی ها
has been added to the cart. View Cart